Tordmule

Djurgårdens IF. Och vad som hänt med gamla spelare.


Det verkar ju lite smålustigt det däringa spelet så jag har lagt upp ett lag, IK Tordmule. Följande spelare ska till en början göra mig rich and famous:

Daniel Andersson (HIF)

Matias Concha (DIF)
Tommy Jönsson (HBK)
Richard Ekunde (Gais)
Yousef Fahkro (TFF)

Rene Makondele (Gefle)
McDonald Mariga (HIF)
Kenny Pavey (AIK)
Daniel Sjölund (DIF)

Olivier Karekezi (HIF)
Ari da Silva Ferreira (KFF)

Etiketter:

5 Responses to “Startelvan punkt se”

  1. # Anonymous Anonym

    But Why? Ett äckligt gnagarsvin i startelvan?! Är bloggen hackad månne?  

  2. # Blogger Tordmule

    Ganska prisvärd.. Jag har åtminstone hållit borta pundarna från elvan.  

  3. # Anonymous Anonym

    Jag gillar uttagningen av Fakhro, han är jävligt lovande och billig. Makondele reas ju också ut på startelvan.se. Finns det någon DIF-liga startad månne?  

  4. # Anonymous Anonym

    men nej! inte pavey för guds skull!!!

    /Offtherecord  

  5. # Anonymous Anonym

    Jag sällar mig till skaran som mår illa av din uttagning av Pavey. Oförklarligt. Din blogg sjönk i anseende nu.  

Skicka en kommentar

Search


Kontakt

  • Epost: tordmule [ dog ] gmail.com



Prenumerera

RSS



Blogger
Bloggtoppen.se

Powered by FeedBurner
Get your blog worth button at autopinger.com!