Tordmule

Djurgårdens IF. Och vad som hänt med gamla spelare.


Girigheten alltså. Pengasuget gräver ett svart hål i själen och hindrar mina rörelser, förslöar mina tankar, drabbar min potens. Jag gråter när jag skiter och klipper mig helst inte. Bättre att spara.

Så har min värld varit sedan jag klistrade in lite reklam på den här sidan. Och belöningen för mödan? 1,60 hittills. Trots att rutan nere i hörnet säger att Tordmulens fjädrar är värda minst 142 dollars. Kanske lika bra att ta bort reklamen, eller kanske testa Googles annonsering. Och detta trots att jag har försökt tänka på målgruppen i mitt reklamval; Tradera för alla ebay-casuals, Spel & Bingo för alla spelberoende unga män, och eniro för de som snabbt vill ha reda på saker, tyvärr publicerar de inte fotbollsnyheter där.

Men jag förstår de som inte klickar på annonserna, jag gör det aldrig själv. Det enda jag har är en liten sedelärande berättelse om när jag en gång köpte en mobil från München via ebay, som jag sedan sålde vidare till en snubbe i St. Petersburg. Sensmoralen? Ingen aning men jag råkade inte ut för något sådant här i alla fall.

Etiketter:

3 Responses to “Den äter upp mig inifrån”

  1. # Anonymous Anonym

    Som tack för en bra blogg ska jag hädanefter klicka runt lite vid varje besök. Må du bli ersatt för ditt slit!  

  2. # Anonymous Anonym

    Tjena Tordmule,

    Har för mig du skrev på Forum Nostrum 1891 att du bodde i Dublin??

    Jag bodde där ett bra tag, var dock dåligt med andra svenskar där då. Nu har jag hört att det kryllar av svenskar.

    Var hängde du när du kollade fotboll? Du vet väl om att Fraser's på O'Connel St. visar Allsvenskan Live varje vecka?

    Ära oss gärna ett besök på vår blogg:

    http://footballfrenzy.blogg.se


    Ha det!//

    FF  

  3. # Blogger Tordmule

    football frenzy;
    Bor inte i Dublin men det finns många svenskar där alright.

    Kul blogg du har, jag lägger upp den i länklistan.  

Skicka en kommentar

Search


Kontakt

  • Epost: tordmule [ dog ] gmail.com



Prenumerera

RSS



Blogger
Bloggtoppen.se

Powered by FeedBurner
Get your blog worth button at autopinger.com!